marți, 16 februarie 2021

DXCI. ZÁGJNU KANTU UZKRASNÉNJITU

 

“Bože, Isukraste moj, te molimi,

 razsvetli mu za u tuje pukornu vreme

da naučimi kako zlamenuva milusarcnusta”.



Preklekami napreć Tojtu licu, o Bože moj. Napreči Tébe i napreč toze križin pač. Se misla na satu kujétu si naprávil za méne, Isuse. Si se rudil, si žuveli megju námu horata, s pátil, si se ustávil propnat i siumrel. Za méne i za mojte hargjevi právb si naprávili satu tuje. Se useštem kriv za satu ditu si pudnéli za méne. Satu tuje za áz da bada spasén, da dustigna du rája i da vida du na sétne milnata prelika na Nebésćija Bašta. Na kraja na križnija pać, Isuse utagnimi rakata da moža da udaljba u méne tojta prelika i da dustégna du véčnata svetlus na mujata duša. Te mola prati mi moja Ángjel stražánin da badi s méne pu toze pać na pukorata. Toj da badi mojta ubrámba i u négu da namera nadeždete kujatu za mi dedi putera da ni pádna napreć taškustite. Mojtu udkupénj i u Tujate race, Bože, ama i u mujate race. Ništu ni moža da napráva biz tujata pomuš. Gladej kantu méne i smili se na méne grešnika, napalnime s Tojta mila za da krinimi zágjnu kantu uzkrasnénjitu.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu