sâmbătă, 2 ianuarie 2021

DLXXXIII. MULITVA PROTU MARZELIVUS

 


O Bože moj,  kugá  za počna áz sas satu mujé sarci, sas sata  duša i sas sata muja snaga da Te milvam i da Te fála  Tébe, koj pu tujata véčna mila si me milval, i doveka za Tébe si me udbrál. Dušatami ij zaspála ud marzelivus; - jáu méne koj ( kuja) du sigá taj marzeliv (a) sam bil (á) u tujata služba, da istinitu treba da se buja, či za me udfarliš ud ustátati! Ama uprusti mi Guspudine i nide se pušte na sad sas tujata sluga, či pred tujétu lici ništé da se uprávde niti idin žuv. Kantu Tebe uzdigam racitemi, kaćétu suva zeme žaduva za uda, taj dušatami za Tebe. Guspudine puslušaj me na skoru, či véć mi uslábva  moja duh. I toja dubar Duh neka me duvižde u práva zeme, zarad tujétu ime, Guspudine, za me užuvejiš.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu