marți, 10 martie 2020

DLXV. SMILI SE O BOŽE NA MÉNE GREŠNIKA



Smili se o Bože na méne grešnika
I imáj smilénji s muja grešna duša
Na tuja strášna sračba tejnata ostrina
Da ni badi méne za grejve pedépsa

Sarcitomi Bože ud grejve uperi
Ránite duhovnu milustnu izceri
Grejvete prepuznávam i gji izpuvedvam
Pu kuje nikade utušénji némam

Grejvete mi dušata kećé zamnji gloždat
Zámanj me smutevat me budat i rovat
Di da se áz izkrija ud tujata sračba
Tuja možna raka méne redum stiga

Sámu pruti tébe o Bože sam grešil
Napreć tujé lici mlogu zlo naprávil
O Bože milustivni nide da prupádni
Muja grešna duša na nija se smili

Aku pu zaslužba bi me Ti pedépsal
I pu muje grejve bi mi pláća dával
Bi morel da prupádna u propas dovečna
Či niizbrojna i mujata krivica

U grej sam začanat ud mujata májća
I ud tugázi sam palin sas krivica
U mujé stánji strášnu i robstvu pakalsku
Kaćé me pretiska prevárenji ničistu

Prerusi sas isop Bože muja duša
Umuj sarcitomi s milusarcnus tuja
Kade méne pugladej milus mi daruvaj
Tuja raka možna Bože mi pudávaj

Nide mu udfarle ud tujé lici
Ud toja Duh Sveti nide me uddile
Čistu sarci u méne sturi drágji Bože
Nide daržá više sračba proti méne

O uslubudime ud smraćta duhovna
Izbávej me zámanj ud robstvu na greha
Sám Tébe da žuveja vaz Tébe da seda
I u véčna rádus Tébe da te sláva

Dáj sas mujata ustni Tébe da te fála
Moja jazić Tébe da puštuva
Sámu Tébe da išta sám Tébe da žéla
Tébe o Bože moj u pomuš da te zva

Pukornite sarcá Bože niudfarleš
Nekupać s pedéps báš da gji puháždeš
Otu Tébe sa milni i Tébe dustojni
Dáj i mujé sarci takozi da badi

Pukornutu sarci pomilnu i Tébe
Négu sate dárve i mlogu álduve
Pukájenji istensku ud srebro i zlátu
Po više Ti vredi i ud satu blágu

Utuši o Bože zámanj tuje verni
Pukornite duši Tébe pudložni
Bože izdzidi tujata sveta kašta rájska
U nija s právca da Ti se álduva

Sláva pufálenji na Baštá véčnija
I na Sina božji sas Duha Svetija
Ne celu svetu Trojstvu na véčnu Vladárstvu
Na zeme i nebu ud satu nájmožnu







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu