duminică, 29 aprilie 2018

CDLXIII. DVÁTCETI I SÉDEM GUDIN ZÁGJNU


Péri & Máry RÁDULOV
28 ápril 1991 – 28 ápril 2018
27 gudini ženidbesći žuvot




   Meneva vremeto, se istáče i nija ustarevami…pubelevami.
   S rádus zastánimi za neku még ud tuje náštu kátadenšnotu barzanj, makár na takvize deni i si nanásem napameći hubanćite migve prežuvemi. Počnivanji, razbire se sas svábdata, posle s raždenjétu i kraštinjétu na dicáta, parvotu prečistinji, krizmánj i kolku  nizbrojni drugja hubanći migve.
   Se dupáde dnés da zafálemi na Guspudina Boga za teze sate pudárac, či i nadarili s istarplivus kantu méne mojta drugárća, Máry i mu-j nadarili s náj gulemotu blágu na nášta familja: dicáta.

    Málku u šála, kájči idin čeleći ubážde: Áz sam molil Boga ud maneni da me nadari Guspudin Bog s idna puštena i vredna drugárca. I Guspudin Bog mi uslušeli mojta mulitva. Žinata-mi ne molila Boga i… i dubávla kakotu i dubávila…




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu