vineri, 5 ianuarie 2018

CDXLII. KRALICO NA MIRA, GLÁS PUMILVAN

   


Gá na  zemete se izgubi milata, ništi se nameri pate na spasénjétu.
Áz, Májća,  varva da vu pumogna da puznájti istenskata vera, žuva i bizkrájna, varva da vu pumogna da milvati istensći.
   Kača májća, taža za vášta mila idin kantu drugji, za vášta milusarcnus i za vášta  duševna čistus. Mojta žélba i da baditi   pravédni i da se milvati idin s drugj.
   Dicá muja, imájti duševna rádus, imájti čistus, badeti dicá! Moja Sin ubážde či harésva da stuje medgju čisti sarca, out čistite sarca sa zámanj mládi i viseli. Moja Sin vu naračva da se uprášteti i milvati. Znája či tuj niji  zámanji léku.  Kátadenšnotu patenji vu  vazdéga duševnusta. Za vazdéganjétu na duševnusta, treba da uprášteti i da milvati ud svi sarcu.
   Mlogje ud mojte dicá ud na sveta ni puznávati moja Sin, ni gu milvati. Ama vija, kujatu milvati moja Sin, kujatu sti gu prejali u vášte sarcá, muleti, muleti, s mulitva useštejti moja Sin u vášta vatrešnus, vášte duši da sa ubleni u Négva Duh!
   Áz sam megju vás i vu hurtuvam za maneni i gulemi raboti. Ništa pustána da vu hurtuvam za moja Sin – Istenskata mila. Za tuj, dicá muja, utureti-mi vášte sarcá, dupusnet-me da vu máma kača májća. Badeti apoštolete na milata na moja Sin i mojte apoštole.        Kača Májca vu premolvami da ni zabráviti za unezi kujatu moja Sin gij vékali da vu mámati. Prejamet-gji u vášte sarcá i muleti za tej.
Vu zafálem.


Medžugorje, 02.01.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu