joi, 11 iulie 2013

XXIII. - IV-ja denj - NEDELETE NA SPORTA U BRÉŠĆA



        Sreda, čtvartija denj ud taze hubanka nedele na sporta. Dnés, kača i preku sate teze deni, détu sa menali véći, smi se sretli udnovu u dvora na Balgarskata kašta i smi se zanimávali sas različni igri. Sam sapćásali či na dicáta i harésva tvarde mlogu hándbal. Ama náj glávnata točka na toze denj i bili krosa. Smi krénali ud, se razbire, Balgarskata kašta, na desnicata, kantu Denta du ćjošaka détu smi uluváli na levicata du unazi ulca na Bréšća, smi ja menali i nija i posle smi uluváli kantu čarkvata i nazaći u Balgarskata kašta.  I taj  moj da irčim či máj, máj smi zabidli Bréšća.
        Sled katu smi se varnali, pukraj različnite igri détu sam gij spumenali po gore i smi gij igráli na sintetičnija teren, nekolkus dica sa nadigali železa, a drugija sa igráli na kula ali na „sic kotka” sas zrančeta ud kukurus i ud bob.
       Ama toze  dnej smi imáli i drugij uzrok da se rádvami, smi  duznájali kako smi prejgráli na Festivala „ LADA CU ZESTRE”.
 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu